Tuesday, June 28, 2011

Helloooo :O
 
 
aku happy dengan kehidupan aku sekarang tapi kadang kala kekecewaan tu ada menyusul di belakang aku . aku tak boleh tepis , aku kena lalui . aku tahu perangai aku tak semolek perangai kau . aku ada sikap dan attitude tersendiri . aku sebenarnya masih terari-cari attitude aku yang ternyata itulah aku . tapi , bukan semudah yang kau sangka untuk aku mencari siapa sebenarnya pemilik nama nor hidayu zainol ini .
 
bukan nak bagi kau terkesima bagai . aku pun bukan lah nak tunjuk sangat yang aku ni minah leleh ke ape . tapi aku ada perasaan , naluri dan seangkatan dengannya . aku buat kesalahan kadang kala sengaja kadangkala tanpa sengaja . tapi , tolong jangan hukum aku macam tuu saja . macam aku tiada hati untuk terasa sakit . aku cuba tahan namun ... entah lah . jauh di sudut hati aku cuba melakukan yang terbaik untuk memuaskan hati semua orang . tapi , kadang kala mereka tak pernah nak memahami aku .

2 comments:

  1. sabar yer ayu,...aku harap koa cube untuk wat yg trbaek,..dan kao buktikn kt mereka yg kau juga ign jdi yg terbaek,..jgn sedih2 kuatkn semagt oky,..

    ReplyDelete
  2. thanx caca :)
    aku tak boleh promise lah utk jangan sedihsedih lagi . hehe , InsyaAllah :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...