Tuesday, June 28, 2011

memang tak jam nak gerak pegi TTT











Semalam punya semalam , senang cerita hari ahad semalam ah . kitorang satu family , pergi jogging kt tmn tasik titiwangsa . okay aku tipu , takde lah satu family sebab abang aku tak ikut pun , dia lebih rela buat taik mata kat rumah . Heh =,=

jalan jam gilaa nak mampoius , keluar dari rumah tujoh lebih macam tu sampai nak dekat pukul lapan lebih . boleh pulak hari tuu jugak nk buat kl marathon . haish , sakit hati jee . tapii , nasib lah sampai . bukan jogging mana pun . lari sikit kaki aku , eh lebih tepat peha aku ngn izzah gatal nak mampouis . aku pun heran . tapi , takdelah aku garugaru macam beruk dekat situu . covercover sikit buat tepuk tepuk peha . tiba tiba ! auntie sebelah kitorang tepuktepuk tangan . aku jeling dengan ekor mata je lah . aku pandang izzah kitorang dah gelakgelak dah . haish macam macamm .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...