Sunday, January 2, 2011

setiap yg hidup mesti akn pergiii.....

Asalamualaikum ,
 
alfatihah kepada Allahyarham FAIZAL YUSUF seriously pada mulanya aku tak pecaya yg  bekas suami Nana tu meninggal dunia .ayah ngn ibu aku yg bagitahu . mmg kita sbg manusia yg hidup didunia nih akan mati . katanya diserang sakit jantung . tak pasti lah betul ke tidak .
 
aku tak tahu kenapa aku sedih . air mata aku menitis . kenapa ? mungkin aku selalu tgk dia berlakon di kaca tibi , then tade angin tade ribut dia pergii . pergi utk selamanya . semoga dia ditempatkan di tempat org yg beriman . amin~~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

smlm ayah meluangkan masa beli baju skola baru , beg baru , kasot baru . kebanyakkannya baru . 
aku terfikir , kesian ayah...sume dia beli . takde pun cakap "tak boleh!"
terima kasih ayah . aku malu nak ckp dpn dpn time kasih ayah smbil senyum . mungkin nanti kott . jgn risau , aku akan ckp jugak ungkapan keramat utk ayah aku tuh . hehe .
 
dah ready to go to scholl =) 
baju lom gosok lagi nih . malam nanti le yea ^^
 
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...