Wednesday, January 5, 2011

delima menguasai diri aku !

hye hello semua*tersenyum tipis
dah tiga hari dah aku mula menjalani hari hari sekolah . korang pun same jugakkan ? dan dlm tiga hari ni jugaklah kepala aku nih rungsing dgn subjek yg bakal aku amek . aku tak target punn dapat masok 4 Perakaunan 2 .dulu , aku fikir mungkin aku dapat 4 Ekonomi . dgn result aku yg tak seberapa tuh .

Aku ade jugak lah rasa cam NAK OUT class tuh . teringin sesangad sangad . tapi , ayah aku ckp aku nih belum cuba dah nak mengalah . biarlah besusah susah dulu , besenang senang kemudian . tapi bagi aku pulak , aku takot aku tak dapat nak target . pastu ayah aku ckp kalau aku amek class Eko aku dapat target ke pulakk ??? adoiii ! soalan ape nih . mane aku tahu . aku just diam je . jgn ckp aku tak nangis lahh . aku nangis laa . sedih tahu !

tapi , bila dah bebincang leklok ngn ayah aku . aku pun ngh confuse plus stress . aku try jee lahh . walaupun aku tahu . nanti bila form 5 aku dah tak bolehh tuka class lagi . yg aku tahu lepas amek SPM . buad sampai dpad 6A yg len len credit . tak nak ade D . kalau tak mcm mane aku nak masok Maktab Perguruan . Insya Allah . aku akan berusaha menumpukan sepenuh perhatian pada pelajaran untuk jadi seorg GURU .

==========================================================

ouh , ade kwn baru kat class !
ape name dia yek , jap aku tgk FB dye .hehe , maaf la ye , lupe ! yeah ! Nazeera .
okeyy lah , mesra je dgn kotorg even baru kenal sehari dua . kitorg kan dlm kelas tuih asyik mengekek je mcm dunia nih kitorg je yg punya . dye layan je . okey lah tuhh ! =)


*kenapa dia ade sekali dlm kelas tuh ? ouh , dia buad aku tak senang duduk , tapi aku duduk jugak ! haha .
ala , aku tak nak pikir kau lagi laa . aku tak mau tego kau , maaf lah , act , aku malu . if ko try try tego aku . mcm biasa.....aku tak teragak agak tego ko balik . maaf ..........


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...