Thursday, December 30, 2010

selamad dtg 2011 !

Asalamualaikum*jawab !


pejam celik , pejam celik dah nak masok 2011 . dan secara automatiknya umur aku semakin meningkat , badan aku semakin membesar*tang mana tuu?! jgn pikir lain maa . hahaha . aku sekarang nih kuat sangad mencekik . aku pon tak tahu lah kenapa aku asyek laaaparrrrrr je . tapi , nasib baiklah aku boleh kawal lagi , tp kadang kadang tuh tak terkawal . tapi boleh je if aku berazam tuk penjaga pemakanan aku kaann kaan kaan !

Haa ! cakap pasal azam , dah tentu tentu aku ade azam tuk tahon nih kan... akceli , aku byk sangad azam ! 
pst pst...azam tahun lpas pun ade yg tak terjadi hehe . tuu lain lah punye stori kan , dah dah tak mahu cter lagi pasal tahun nih pnye azam . skurg krgnye ade jugak laa sikit yg termakbul ! percayalah ! haha .

azam aku tahun nih , same laa cam plajar plajar lain ,
=)blaja sungguh sungguh . ta mau enjoy or hangout lebih lebih .
=)kumpul duit byk byk nak beli camera DSLR  .
=)kurangkan makan makanan yg tak elok mcm maggie , keropok ringan dan sewaktu dgnnya .
=)nak try dapat masok sekolah Teknik .
=)kumpol kawan byk byk !
=)senyum kat sesape yg aku jumpe ,senyum kan sedekah . especeli PEREMPUAN . laki lak tak digalakkan .
=)tak kan pikir soal cinta , pegi shuh jauh jauh !

haaii , if nak taip byk byk mmg pnjg berjelaa lah .
tapi nih yg aku highlight kan tuk PERINGATAN kat aku sendiri .

papehal , Selamat Tahun Baru , okey .
jalanilah kehidupan dgn semangad yg baru .
bukak diari baru , simpan diari lama ! haha .

p/s:tadi KHAIRUL FAHMI  dtg NLKO ! comel !! oit , dia dah nak bertunang laa ayu !
  

2 comments:

  1. hi.im follow u.hope u can follow me-idayu hashim

    ReplyDelete
  2. hye ! tengs coz follow =) .tade hal lah =D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...