Tuesday, December 27, 2011

Sangat manish :D

Hi , Asalamualaikum . Semalam Isnin merangkap public holidayy kan . Tapi Ahad tu cuti krismas . Aku memang duduk rumah tengok tv je then baca novel 'Akhir Sebuah Cinta' lepastu sampai tertidur sampai pukul dua lebih nasib tak terbabas zohor . Boleh tak aku nak cerita sikit pasal novel ni . Okayy , aku tak cerita banyak banyak pun sikitss jee . Yang penting aku bagi 9.6 / 10 . Ingat nak bagi lebih tapi disebabkan 'dia' dera aku sampai menangis nangis aku potong markah . Haha , cerita dalam novel ni tak macam cerita novel lain yang perempuan mesti cantik lalu ketemu lelaki kaya then fall in love and bla bla bla , happy forever . No no and no . Eh jap happy ending tuu memang wajib lah kan .

 awak yang disana tu , ya awaklah , saya bagi pinjam mahukah ?

S e l e le le keh -,-

Okayy meh lah aku bagitahu sikit watak dia Mimi Atia aku nak bayangkan Scha tapi bila penulis tuu kata bibir dia like Angelina Jolie aku dah blur sikit . Sape sape jee lah . Then the hero is Tengku Khuzairi dan aku bayangkan Shaz Jazle . auwww auwww :) Kenapa si Shaz ? Eh sukati teman lerr . Memang watak dia egoo gila gilaa gilaaaaaaaaa lelaki ni . Apahal tahh . Sakit hati pun ada . Memang egoo lah . Aku taknak lah cerita panjang panjang nanti ada orang tuu bosan . Tuuu yang tengah baca ni haa , kuikui >.< Okayy apaper saya dah habis baca , siapa nak pinjam . Bukan senang aku nak offer ni tahuu . Dan ingatlah peluang hanya datang sekali , okayy aku merepek -,-



Okayy kita continue balik pasal Isnin haritu apa yang aku dan kawan kawan buat *lengseng lengan* . Harituu ingatkan takde apa apa , tiba tiba Syifa text aku ajak pergi Tasik Selatan . Ada kenduri kahwin abg yang ajar dia kawad . Okayy , mula mula aku malas , sebab dah janji dengan Fiza nak jalan jalan dekat Paragon . Tapi lepas dapat mesej Syifa yang macam berbaur touching je masa reply text aku , terus aku tanya naik apa semua . Saja jee dia tu tau , jahat pun ada juga . haha :P


Puih , teksi ke lrt then teksi then teksi again nak balik tu memanglah naik lrt then singgah Axis Pandan Indah . Kitaorang first time jejak kaki dekat situu . Pintu masuk jee dah nampak Tuttifrutti , kami dah kenyang lah . taknak ler . Masuk sana macam macam ada , dah kata shopping complex apalagi yang ada , baju kasut rantai gelang shawl and so on lah , tapi satu pun tak beli bak kata omputeh window shopping je sebab satu haribulan ni nak keluar :) Jalan jalan and jalan then ternampak pulak mak Irfaanreza tu . Depa tak ingat kami pun , kami tak hawt . Haha :D Akak dia pun blur blur je tah ingat ke tak tah . Kitaorang erk lebih tepat aku dengan syifa main bola jaring guna token tu . Hampeh betul kan ? pakai baju kurung tapi main bendalah tu . Haha :D Anak mak memang macam tu , okay takde
kene mengena -,-




Balik weh , balik....nanti kena potpett , no no takde nya potpet . ibu saya senyum jee bila saya sampai rumah tu :) Oh dalam bas tu , ada akak tu nama dia Fatin . Gila punya peramah , sembang dengan kitaorang dari masuk bas sampai dia turun . Siap kasi nombor fone lagi . Tak sangka kan ? Satu hari aku boleh kenal dengan akak Fatin ni , tinggal area cheras ni jugak :) Macam macam dibualkan , kebanyakannya pasal pelajaran kitaoranglah . Nice to meet her ;)


Kalau aku dah baling senyap mulut kau karang . Eh kenapa ni , kenapa ni . Btw aku dapat score lapan belas je dan yang jeyylesssss nya Syifa boleh score tiga puluh tiga . Agak melebih lebih . Haha , memang fun . Serious saya tak tipuuu . Seriouslah tengok muka saya tengah serious ni . Takpercaya sudah :D Asalamualaikum readers :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...