Saturday, December 31, 2011

Me and life or what

Begitulah awan nano nano nano nano nano nao nanoooo , berapak banyak nano lah . eh nak sambung lagi lah , begitulah awan nano nano nano nano , hahaha :D okayy okayy jangan tembak aku , sensitif lah kau ni gegurau sikit pun tak boleh dah sekarang kan . Fine ah , haha :D Esok dah masuk satu haribulan kan ? Cepat je masa berlalu , pejam celik pejam celik dah 2012 *ayatstandart* Okay title memang takde kene mengena . I don't have any idea lah  -,-



Ada ke yang sambut tahun baru tengok bunga api semua ? Aku jangan ditanya , aku duduk rumah jee kott . paling busuk pun aku tengok bunga api dekat koridor dengan Fiza , Caca and Dekya :) Weh weh , ada tak azam tahun lepas kaurang yang terlaksana ? Kalaulah ada , baguslah . Aku adalah sikit , well camera dslr aku rasa tahun depan aku dapat . Alhamdullillah , ada duit sikit ni campur duit gaji aku dengan duit tabung aku adalah rezeki aku nak beli dslr . Ya aku tahu aku tak berapa reti nak setting dslr tuu , tapi kau takpayah risau lah , aku boleh belajar pelan pelan dengan kawan aku yang bijaksana pasal gadget ni okayy :)

Okay kita tutup pasal dslr . Harini hari last aku kerja , mungkin aku akan rindu dengan acik jan akak ida and uncle . Acik Yah takperlu rindu kott hari hari boleh nampak bila turun tangga nak pi sekolah , kata pun jiran . Tenene~  Tadikan balik balik je mandi siap semua terus turun bawah , hari ni Akak Ain kahwin , akak ni kakak kepada Caca :) Make up tebal gilaaa shiott :D Aku mula mula taktahu nak pakai apa , nasib baik dalam almari ada baju kurung yang dah lama aku gosok terus aku pakai . Macam biasa kawan kawan aku suka paksa aku nyanyi , gilo lah diaorang , orang ramai kott . aku dahlah jenis darah gemuruh . last last termakan jugak pujuk rayu depa :D tapi sumpah aku malu , suara dah macam apa dah doh . kalau ada rezeki aku tunjuk kaurang video tu , haha :D Lepas habis kenduri tadi terus siap siap then gerak pergi paragon . Kau tahukan , aku tak beli satu apa pun lagi untuk sekolah ? So , tadi aku just beli baju kuning and kasut hitam jeee . I love my shoes , seriously ! ahaks ~ Ehh jangan lupa tengok Idola Kecil tauu . Awak tak layan . Okayy saya tak suka memaksa . Apaper saya suka gilaaaa dengan suara Irish ;)

Okay lah happy new year :) Azam aku next entrylah okayy , yang pasti aku pegang pada kata "Sekurang kurangnya kita ada impian , biar berangan kalau itu yang membuat kita berasa puas '' ;) Asalamualaikum . I will miss all moment of this year . Seriously . Apa yang penting , aku tak percaya kini aku dah nak masuk form five . Eh bila nak berhenti sebenarnya ni . okay okayy nak stop dah lah ni , take care :)

notakaki : lepasni saya taruk gambar banyak banyak eh , sekarang no mood tu upload ler , cett padahal gambar banyak dalam fone Fiza . haha :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...