Thursday, December 1, 2011

Hai December :)


Hai selamat datang December , malam tadi aku memang tak sempat nak update blog , sebab pergi rumah baru pakchu aku . Okay, dia pindah dekat permai atas tu ha . Aku dengan ibu merempit naik moto dengan redah hujan segala . Aku yang beria ria ajak ibu sebenarnya , ibu pun ikut jelah nasib baik takmarah . Yalah , baju basah sikit tauu .


Semalam memang ramai kan tweet pasal Rara Zarith ? Actly , aku tak kenal dia pun . Kesian dia , Ya Allah benda macam ni buat aku rasa macam . Kalau aku yang kena macam mana ? Apa perasaan orang sekeliling aku ? Dapat tak kau bayangkan ? Kita tengah syiok syiok jalan jalan dengan member semua tetiba salah seorang jatuh terduduk . Macam tulah yang terjadi pada Rara Zarith ni . Apapun Al fatihah :) semoga ditempatkan dengan orang orang yang beriman . Kita takkan terjangka dengan dugaan Allah ni . Bila bila masa je nikmat yang kita ada ni dia tarik . Tak kiralah umur kita berapa kan , muda ke tuaa ke . Bila masanya kita akan pergi , akan jugak pergi :') Benda ni macam bagi aku sedikit motivate yang aku kena sedar akan benda yang beraku ni . Oh ada satu blog ni , dia kata jangan upload gambar Rara ke apa okay . Betul jugak tu . Janganlah menambah beban yang akan ditanggungnya disana :)

Okay , semalam Ombak rindu dah mula kan ? Siapa yang dah tengok , angkat tangan sikit . Hee . Takpe takpe insyaAllah Rabu minggu depan aku tengok dengan member ramai ramai baru syiokkk :D Okaylah tat Asalamualaikum :)

p/s : lepas ni nak pergi kerja lagi . Alhamdullillah hasil titik peluh aku akan dapat faedahnya yang membantu sedikit sebanyak diri aku :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...