Sunday, November 27, 2011

Here i come :D

Hai , harini maal hijrah kan ? seriously aku taktahu nak buat apa duduk dekat rumah ni . Nasib baiklah pagi tadi around sepuluh pagi ayah ajak makan luar . makan nasi ayam dekat melawati tu . Nyum nyum sedap tau . Aku tambah dua ke tiga kali tah . hee :D Lepas dah makan , masing masing dah kenyang tu kan . Masing masing dah boleh tangkap leleh kan . Ayah tiba tiba decide nak pergi naik Genting . Eh biar betul ayah . Aku ingat ayah gurau je . Yelah , ayah aku bukannya jenis suka berjalan sangat tau . Ikut mood juga lah sebab ayah selalu balik kerja lewat . kesian ayah saya tapi ayah saya kuat ! haha :D

Kakak Intan 

Atototoo so shuwett <3

Lepastu cuaca sekarang ni kan tak menentu sangat kan , memang aku tak sangka lah ayah akan bawak kitaorang juga even time tu hujan memang dah turun . Rileks duluuuu , kita dalam kereta takkan ada sesiapa lencun okayy . Yahooo ! bestnyaa dapat naik Genting , senyum sampai ke telinga aku tauu . Suka sangat . Tapi kepala aku rasa pusing pusing sikit bila nak naik then nak turun tu . Korang tahu je lah bila nak naik Genting tu pusing dia macam mana kan . Begini gini ha . Ada jugak kereta yang stuck dekat tepi tepi tu tapi alhamdulillah kitaorang pergi balik selamat :)

#Baju hijau tu adik aku , baju kurung tu opah sedara aku . Abang tak ikut macam biasa  , dia lebih rela buat taik mata dekat rumah , haha :D

Sampai sana memang taktahu nak buat apa just jalan jalan cuci mata then tengok tuuuu . Wah wah tengok niiii . Kagum kejap dan agak jeyyles tengok orang yang bawak dslr bersama . Oh jeylessnyaa . aku tangkap gambar guna telefon nokia akak jee :'( kesian kan ? takpe takpe nanti aku beli tauu . Eh ada seorang kakak ni dia cuit bahu aku tau . Okay terkejut kejap "Dik , nk tiket ni tak , akak nak balik dah ni," Aku masih blur lagi . Hei Ayu cepatlah dia tunggu respon kau tu ha . Oh oh . Aku ambil then "Thankyouuuu" Dia kasi aku tiket nak main dekat theme park ni lah weh . Weh weh , dia bagi aku lah wehhh ! poyonya kau ayu . Inilah yang dinamakan tuah ayam nampak dikaki tuah kami siapa yang tahu . Ha , kena bukan . Hee . Punyalah beratus ratus manusia dekat situ kitaorang yang terpilih . Memang rezeki lerrr . Thanks Allah :) 


Adik sedara Haziqq :) 



Memang harini ayah open minded sangatlah . Bestnyaa . Nak lagi nak lagii :P Oh lupa nak bagitahu kitaorang main yang pusing pusing tu . apa tah nama dia tak ingatlah . tapi ala ala rollercoaster lah tapi takde lah sangat . Hee , Okaylah apaper pun harini hari yang menyeronokkan sangat sangat dan sangat :)




Kata je suruh kaurang pakai baju kurung harini post entry sebelum ni tapi aku pun pakai baju biasa jee . hahaha :D Cakap tak serupa bikin . Pulang dahulu ya embak embak sekalian :) Panjang umur kita ketemu lagi yaaa :D Asalamualaikum

p/s : Tetap sokong Malaysia even kalah dengan Bahrain , Go Malaysia goo :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...