Friday, September 16, 2011

Rayaa tak jadi-2

Tak terlambat kan saya nak wish "Happy Birthday Ibuuu ! Semoga Allah merahmati dan memanjangkan umur ibuu ! " hee :D . Meriahnya Malaysia hari ni , semua orang kalau boleh nak kibar bendera kan , sambut dua peristiwa sekaligus . Lain daripada tahun-2 sebelum ni kan ? Memang ada niat nak pergi , tapi bila fikir plan dgn kawan-2 , semuanya patut dilupakan . Takde kerja nak ulang alik dari Dataran ke Hang Tuah kay . 
Pening jugak nak fikir , nak pakai baju apa ? okay ke ? tak macam sakai ke ? lastly aku choice pakai baju yg ibu beli tuu . tak perlu kot mention ibu beli dari siapa . Thanks ya ibu . Kalau takde jaket jeans tu tadi , garu kepala jugak fikir nak pakai apa . HAHA .
 Haa tengok cerita ni lah tadi . huuu , kau tahu jee lah bila apek ada kan ? tambah lagi dgn si Johan tuu . memang gelak sakan lah tadi . Okay lah , dia ada jalan cerita dia tersendiri . Tapi mak aii , masa nk beli ticket tadi punyalah ramai orang . beratur toksah cakap lah panjang gilaa .
 

 Saya keluar dgn gadis-2 comel ni lah . Nasib lah semua sekepala , kalau tak saya siku sorang-2 , hee :P . 
 
 Time lunch , tak breakfast sebab tu terus order nasi pattaya , nyum-2
 



 Munafik bukan ? haha . saya tak nak pun beli pashmina tuu , kalau awak belanja bolee jugak , :P
 




Sampai rumah memang lewat sikit sebab singgah rumah cikgu Pabil , dia ada buat mkn-2 sikit . Sebelum pegi rumah cikgu , kitorang tunggu kat lrt Cempaka , tapi hujan lebat sangat . nak naik teksi dia kira kepala . sorang lima ringgit . atok dia lah ! last-2 mak Naja yg ambil kitorang . Jasamu ku kenang :D . Akhir kata saya sungguh happy hari ini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...