Sunday, August 14, 2011

tigabelas/lapan/sebelas


Seronoknyaa dapat berbukaa kat luar semalam  :)
Berbuka dekat Semua House bersama rakanrakan like Juju , Khairina , Syina , Irfan , Haikal dan Azwar Semalam macammacam first time utk aku . Firstly ..Wah , first time aku try pakai Pashmina tapi colour hitam lah . kita mula pelanpelan kan . Haa , cakap pasal Pashmina , Syina entah mimpi apa dia , teringin nak pakai jugak so dia pun beli . dia suruh aku ajaa dia pakai pashmina tu . macam lah aku superb sangat kan , aku main gulunggulung je pun .

Huuuu . Secondly , first time aku naik komuter . yeah , akuu tak pernah naik sebelum ni . naik pun sebab nak angkut Syina then gerak samasama gi Sogo . hee , mulamula naik nak ke Segambut tuu sakit jugak hati aku . mana taknya komuter tuu penuh semacam . nasib takdee warga asing . kaalau tak kau tahuu je lah kan bau dorang . ish tak baik betul bulan puasaa ckp cam ni . lalalala~~
Thirdly , first time aku hang-out dgn  tiga jejaka tuu .Yang pompuan semuaa dah biasaa . sepatutnya budakbudak Gigih jee tapi akuu jee yang sesat menyelit . kihkih . Aku takdee borong apaapa pun . Memang macammacam benda aku nak , tapi aku pujuk hati aku supaya sabar . Kenalah saving . ayah mana ade bagi duit , sadis ! Juju jee banyak gila borong ,




Gilaa kan diorang ni . HAHA , tk dapat terawih kat masjid kat lrt pun jadiii :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...