Friday, August 5, 2011

satu satu disini

Assalamualaikum :)
memang best bila dah habis semua paper . mulalah nak goyang-2 kaki je kerjanya . macam biasa lah redha jee dgn result yang bakal aku dapat . mungkin ada yang lulus dan sebaliknya . mesti cikgu jamilah*PD marah . yelah , pengiraan yang kacang bin goreng tuu pun aku tak boleh settlekan . haish !
boleh tak takpayah cerita pasal math ? benci aku , ada ke patut bagi masa satu jam jee . mana lah cukup . dah terkocoh-2 aku dibuatnya . naik lenguh tangan den .
 
hari  ni hari kedua aku berpuasa . yelah sebelum ni aku uzur . semalam pergi terawih dgn akak jalan kaki *jalan kaki ke masjid kan dapat pahala . huu . ingatkan Pah ngn Syina jee pergi sebab kitorg mmg plan nk pegi terawih semalam . rupanya Nabila pun pergi tapi dgn mak dia lah . Persoalan aku tentang mandi wajib pada waktuu malam pun dah terjawab . Maaf lah aku ni cetek agama sikit . thanks too much kat rakan fb akuu PerdanaMenteri Amira :P
 
 

*ada ke patut akak pergi letak password kat lappy dia then bila aku nak bukak terpaksaa lah panggil dia . aku mana boleh tahuu password lappy ni . hampeh betul !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...