Friday, May 20, 2011

outnight part 1

Waah , semalam ijoi ajak ayah beli hadiah hari guruu . alah , dekat kedai rm2 je . bukan main ramai lagi budakbudak beli hadiah . sekolah aku smbut jumaat minggu depan . hadiah ? tengokk lahh dulu . hehe , paling busuk pun aku bagi cikgu pabil . yg lain tuu aku nyanyikan lagu tuk dorang okayy , ececeh mcm lah nk buat pesembahan hari guru nanti . aku on je kalau tade aral melintang :)
Lepas beli sume bla bla bla , ayah ajak mkn pizza . eh , jgn bagitahu sesiapa yg aku firsttime msuk pizza hut . keep the secret okay ! HAHA , tak ramai pun orang . tapi , okaay lah . aku firstime masuk so rasa mcm pelik sikit lah , bukannya ape " apasal ramai budak seraya kerja sini ? " 
mybe gaji kat situu mahal kott . entah tak tahu -,-
 apa pasal ayah buat gitu dong , hehe
 
 my only sista , 

 tak mahu laa,

 cium pipi kiri , cium pipi kanan :)


 kau penah rasa kan ? sama je mcm kat dunkin donut ,

 hehe , saya ayu :)

 kau bajet manja ? HAHA ,

 fokus pinggan tuu , mine . lalalala

adik aku baik pulak hari ni , membantuu meletakkan pizza tuu ke atas pinggan aku . baik ada maknaa laa tuu  . bhahah !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...