Friday, May 20, 2011

outing part 2

Dah rancang dari semlam . kan sekarang musim nur kasih ? eh , tak eah , takpe lah . boleh tahan cite dia . meleleh airmata dn hinggus aku . naseb baik bawak sapu tangan dpt lah lap semua tuu *padahal lap dgn sweater . HAHA , apa ? balik aku basuh laa . 
 
taktahu nak ajak sape . if pergi dgn akak n ibu je boring . sikit sgt . ajak fiza tak mahu  so , aku ajak lah syina then aku suruh syina tnya syaripa nk ikut tak ? dia kata no have money . Jadi , hanya aku , syina , akak dan ibu je yg pegi . oh lupa , tengok dekat VIVAhome , miharja  . 
 
nih punn firstime aku jejak kaki ke vivahome . takpayah cakaplah . cina memang ramai gilaa .
penuh semua kedai makan . cinema dia okay lahh jugak . bajet jee aku ni mengomen vivahome . hahaa .
 




















 
tengook tuu , mata merah . HAHA , penangan nurr kasih . tak nak cite byk2 pergilah menonton dan rasai lah sendiri :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...