Friday, May 13, 2011

Kawad Polis Pringkat sekolah ,

Asalamualaikum ! jawab tau ! 

hari ni hari jumaat , tapi aku rasa mcm hari minggu . tahap kebosanan aku melambung punyalah tinggi . disebabkan itu , aku ajak syina pegi CC . even umah syina ade lappy siap berukbent sekali . orang kata ape , sambil menyelam minum air . hehe .
Kau tahu lah kan bila dah sampai The Store a.k.a paragon . apa lagi kalau tak karok ! haha . satu lagu jee pun . pasal pe ? saving kott . ibu kasi lima hinggit je . dua hinggit isi minyak motor , dua hinggit CC , so , ape lagi ? singgit lagi karok lee . lagu ape yg didendangkan ? syima - Teringin . lalalala . apa aku cite nih . kau faham ke ? bhahaha ! lepastu , pegi naik permai atas . tengok pemandangan kl , indahnyaaa ! syina !
PERINGATAN : jgn bagi tahu peristiwa tadi ! sungguh memalukan .
Keringat selama ni , kerana setiap petang aku berkawad sampai legam membuahkan hasil lahh jugak bila kitorang mendapat tempat ketiga . janji Top 3 . yg penting komander kitorang syamimie dania . dapat anugerah komamder wanita terbaik . eh yeke wanita ? macam lain macam jee ? bangga kott . rezeki dari Allah kan .. nanti gambar gambar lain masa lain hari lah aku tarok okayy . sabar tuu separuh drpd imannn  :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...