Tuesday, April 26, 2011

kem in the city !




Asalamualaikumm , bukan main lame lagi aku tak apdet blog kan ? biasa lah , aku ni bizi mengalahkan pm . korang tahu tak , dua hari lepas aku baru balik kem kesedaran hutan . series best ! fasi dia yg gila gila and spoting , makanan memenuhi cita rasa kitorang  , yang paling penting bila tidur bawah kl tower . kau ade ? takde kannn . hehehe , seronok lah . 

time kat sane bila malam menjelma bg hari pertama dorang adekan night walk . dia lepaskan sorang sorang , ape kau gila ! tapi nasib aku dan syina baik . kitorang disorokkan oleh fasi yg betanggungjawab . kononnya kitorang nih hilang laa . fasi tu nak tengok sape yg nak cari kitorang ade semangat setia kawan tak . syaripa ngn syafiqah bila tahu kitorang hilang dorang nangis kot . sampai merah merah mata , tapi rasa dihargai laa . tak sangka dorang nangis sampai cam tuu sekali .
Bila malam kebudayaan tak payah cite lah . kumpulan aku "karas" buat tak best langsung . tapi kumpulan lain lain buat best lah . mcm mcm gempak gila . nyanyi nyanyi , game show and so on lahh . razman ngn amsyar ta payah cite , klaka tahap gaban . boleh pecah perut aku dibuatnya . amsyar jadi hantu kak limah , razman jadi s.m Salim nyanyi lagu menjeling menjeling ku bertentangg ... bla bla bla . kau bayang lah sendiri gelagat dorang mmg klaka . Amzee ngn Najwa maiming lagu gadis melayu , punyalah semangat si amzee tu menari ikut tempoo bai ! haha . 

tapi , aku hairan lah , lepas balik kem ni . nana , dia pandang aku mcm tak suka aku jee . kenapa ye ? aku tak tahu laa betul ke tak , tapi firasat aku kate dia mcm mnyampah tgk aku . ya , aku manusia biasa . apa apa bende buruk yg aku buat kadang kadang aku tak sedar .

Semalam , kan baru balik kem , tapi aku gagahkan jugak diri gi sekolah . aku nangis time cikgu zana ajar eko . mana taknya dia suruh aku buat pengiraan tu kat dpan . time tuu aku mmg blank satu hapak pun aku tak paham dia ajar . bukan sebab dia marah . sebab aku sorang je tak paham orang lain sume paham . mcm mane aku nak exam ? sedih kott . huhu .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...