Monday, February 21, 2011

LARIAN SERAYA 2011 !

Asalamualaikum ! woah , sampai ke hari ni rasa sengal sengal di kaki nih susah utk sembuh. lenguh weyh ! nak urutkan. takpe lahh . hehehe .
Alhamdulillah , Sabtu lps schl aku buat larian seraya a.k.a merentas desa . 
first time aku dapat nombor.tapi nombor ke-20 . eh , okey lah tuu kan . at least aku sumbangkan markah tuk umah alfa . bkn sblum nih aku tak penah dapat nombor , penah...tapi, tu time schl rendah.
Lagi punn aku bukan main semangat lagi harituhh . tapi sayangnya,tmpt petanma sampai 15 je dapat pingat . tahniah syina ,  dapat nombor empat tuuuu . jeles weyh ! dia tinggalkan aku . boleh semput aku dibuatnyaa .
 helloww !


omg ! Lihatlah daku . kahkah !

 chacha !

 ahhaha !


alfa , alfa goo !

 syina dan sayaa . Tapi dia rmh sigma . buuu !

 ehem ehem , tuu norman . ex adik angkat aku . alaa . yg tengah tuu .yg sangkut earring kt leher tuu .
 
sekian . time kasih okeh . yei yei alfa menang no. 2 . HOORAY !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...