Wednesday, February 23, 2011

Asalamualaikum , hellow ! ouch , rinduu nya kat zaman sekola rendah . kenapa tetiba aku ungkit soal nih . padahal tade laa rindu mane punn . HAHA , maluu la nk stori . mcm korg bace . har har .
act , tadi baru balik dari pasa malam . then , terejang*bkn terajang okey . bace leklok . ter-re-jang terjumpa Farid is that membe lame . meniaga ayam kat situu . aku rasa mybe dia dah tak skola . yalah , dari sekola rendah dia dah tunjuk yg dia tak minat nak belaja . takpe , mungkin rezeki dia ade kat tempat lain . ape aku merepek . forget it ! 
 
 Time aku beli ayam goreng kat kedai dia...aku kasik laa duit yang bewarna hijau tu . then , bila dia 
nak kasik balance;just singgit je pun . 
dia mcm tak nak lepaskann . eh , pasal mamat nih . why ? why ? ouh , aku sedar , mungkin dia saja nak test aku or saje nak joking ngn aku . tapee , aku tak kisah . dan pada mase yg same dia ade cakap something tauu . tapi sayang , seribu kali sayang . aku tak dengar lah pulak , mungkin aku masih shock dgn apa yg baru dia lakukan tadi . wah , smpai macam tu sekali . sakai ! haha .
mybe dia ckp " eh , nah lah . tarik la kuat kuat," .ehh ye ke ? entah lah . not sure . har har har .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...