Monday, January 31, 2011

tolong faham aku .

Asalamualaikum =) ,

dua hari berturut turut hujan kan semalam . sejukk gilaa . nikmat Allah kann . huh , penat mengeledah blog blog org . manusia semua ade kisah hidup masing masing . ade yg gembira , dan ade jugak yang duka . 
hari ni 1 Februari . kejap jeee . dah masok bulan baru . dan hari ni jugak kene pegi sekolah sbb cikgu suroh tolong cat 'huruf-huruf' . aku pulak yg mcm beria ria . mane taknye pika msg aku pukol sembilan gerak . tp , bile aku sampai satu bayang pun aku tak nampak . sambil sambil tunggu tuu aku bace lah buku HARGA REMAJA . dah tuu tetiba Mira call . dia nak beli hadiah utk kawan dia . lps cikgu ngn isteri dan anak anak dia sampai . aku pun pegi lah amek Mira . 

 time masok satu selekoh lorong ,  tujuan nak beli nasi lemak  utk Pika , tetiba ayah aku punn ade kat situu . ouh , terkejutt pun ade jugak . tapi aku buat buat steady . hehe . nasib ayah tak maraa . kate nak gi skola tetiba muncul kat situ pulak dah . kahkah . xD
mmg jln kat situ jam gila nak mati . ramai gila org . almaklumlah kan berape hari lagi nak raya cina .
apelagi dorang gi borong habis laa tuu .

penat . tapi nasib baik sume keje dah sekesai . even petang ni cikgu suroh dtg lagi . arghh ! tak nak ! saya letih la cikgu . hehe . keje keje menampal huruf tu bg yg lain laa yee . dah cukup bagus sy tolong tadi . =)
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...