Thursday, January 27, 2011

15 tahun akan datang ???

Asalamualaikum ! everibadi at home ? haha .
tadi kat skola ade ceramah pasal perakaunan dan pelancongan .
aku kesah pulak ? mcm laa aku amek PA ? masok je laa dah terjebak ke PA kan ? 
tetibe dia suroh lukis diri aku bile 15 tahun akan dtg .
ececeh ! dlm pikiran aku mestilah dah set jadi cikgu kan... haa , tak payah sebok sebok bukak luas luas sume jari.korg tuu dn kira satu satu . time tuu dah tige puluh satu tahun . dah konpem konpem laa time tuu aku dah kahwinn n beranak pinak . haha . klaka doh .
ehem ehem promot *_* ! laa , tak nampak ke ?

  haa , inilah dia bakal family saya Bhahaha ! tuu yg tulis macam mcam kat tepi tuu syina la tuu . gatai bebeno tgn dia ! 

Mmg gile laah ! syina lukis dia time tuu dah jadi pakar doktor , bkn main lagii .
nabila pulak time tuu dah pakai tudung . nehi nehi to free-hair ! haha .
nabila kate time tuu jadi suri rumah sepenuh masa then byk gila kebolehan yg merepek repek .
tak pelulah aku taip kat sini .  blue sikit ! hahaha !

memang gelak sakan laa kan . mengarut ngarut korg tahu .. mmg logik dek akal lah ! 

ptg tadi ade latihan umah alfa , dtg jee tapi tak buad pape pun just panaskan bdn je , sbb hujan ptg tadi . yeah , i loike ! maleh nk lari lari . nanti tergoncang sume . laki suke laa . buang tenaga solar je .  
tataaa  =) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...