Monday, October 11, 2010

lepas PMR ?

salam semuaa , sekarang dah abeh pmr taw , amboi suka sakan nampak ! haha , tak ade lha , scary jugak nak tunggu result kluar . so , skarang ktorg dak form 3 nih da bebas ke ?
bnyk lha ko punye bebas . eh cop , ape salhnye smentare waktu ni , mksod aku mentara tunggu rsult kluar n masok form 4 . korang , aku nak share ikit nih ,, td jwb math , aku hapi gler sbab sume aku dpt jwb tp tak tahu la btol ke salah ... tapi boleh target lulus lha . amiiinn ! hehehe . selame ni aku buad endah tak endah je ape yg cikgu ajar , last2 dgn kkuasaan ALLAH S.W.T. . dye membuke pintu hati aku ni , ape2 pon , t skola ade buad lwtn kt kilang cokelat n putrajaya , aku join lha , bkn slalu pon pegi sane . n lagi 1 , aku ngn syina nak gi lwtn kt skula teknik gak . yelah , mybe tahun dpn aku msok asrama , saje lha nak tngk situai kat sane mcmmne , k lha , doakan aku dapad result yg cemerlang taw . alah , aku doakn korg jugak lhajgn wisau ,,.daa !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...