Monday, October 11, 2010

cemburu !

salam sume ? sihat walafiat kan ?? ok , nak stori nihh , nmpk kan tajuk kat atas tuhh ? tu lumrah manusia ye . aku jeles lha... bkn ape , aku tngk belog org len mcm bst2 je . mcm2 ade . edit sane edit sini . jeles giler ! tape tape , aku cube edit nanti k . alah , skarang ni bru lg lha ,  tak mahir lgi...aku bkn reti sngt edit ni . korg nk ajar aku ? hahaha . pape hal aku mmg jeles . cun2 pulak tuhh .tak boleh jadi ni . teman nak jugak merasa yee ? klaw rase ade yg tak berkenan kat belog aku ni , bgtaw je ak . mungken aku boleh perbaiki . kan ? kite nih sbg mnusia kene terima knyataan . so , aku try k ( ayat yoyo oo je ) . buhh bye !

                                                                                  
                                                                                                                                                


                                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...