Saturday, December 17, 2011

Sweet sixteen Syina :)


Okay takperlu belok kiri ke belok kanan ke sekarang kan . Sebab title pun dah terang benderang :D Harini mood hitamputih okayy :) Apaper Asalamualaikum :) Harini harijadi Syina tujuhbelasharibulan . Baru nak masuk enambelas , orang lain dah sibuk nak masuk tujuhbelas dia baru nak masuk enambelas . Haha :D . Sorry kay Syina , haha :D Btw , thanks sesangat sangat sudi kawan dengan saya , kita kawan empat tahun kan kalau tak silap ? Hm , setakat ni takde pun kita fight sampai merajuk rajuk kan . Awak pun bukan jenis yang suka merajuk bagai . Hopefully tahun depan SPM kita dapat buat betul-2 okay :) Kita banyak kongsi minat sama bukan ? Eh yeke ? yeke ? Okay bagi contoh lah , kita sama-2 pengawas pusat sumber , dulu ingat tak kita pergi temuduga pengawas pusat sumber sama sama ? Bertugas sama sama . Beli baju unggu dekat HARI HARI sama sama . Lagi apa ? Haha , banyak lah kalau nak kira :) Btw thanks ya ? Seronok sebenarnya berkawan dengan awak , even kadang-2 tu gedik awak tu muncul , upss , joke jelah :D

Naktahu tak ? macam macam plan kitaorang buat nak celebrate birthday Syina ni , Kitaorang kononnya nak buat suprise tapi bila Syina sampai je dengan Syifa terus dia nampak geng-2 lelaki tu ha . Tu lah lembat lambat lagi duduk dekat luar tuu . Hancur musnah harapan . Puih !

Aku dah taktahu nak cakap apalagi ni , sebab tadi Syina dah bluetooth video yang aku buat untuk dia :) First time okay aku buat kerje macam tuu . Cakap sorang-2 depan handphone ni ha . Berapa kali aku rakam . Yang aku bagi dia tu rakaman ketiga tak silap aku , sebab aku buat takde skrip aku main redah je apa yang aku nak cakap . Macam kelakarlah jugak . Memang harapan lah aku nak share dekat sini , internet sangat lembab . Okay dari harituu internet asyik lembab je kan ? Entahlah .



*aku tak reti nak susun susun gambar , malas nak upload banyak-2 macam tulah :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...