Thursday, November 3, 2011

A big smile :)

 Asalamualaikum :) awak apa khabar ? sihat ? Ayyu sihat . Ayyu pun dah makan #tiba-2
Okay malas nak menceceh-ceceh , aku nak straight to the point . Haha , straight to the point lah sangat dengan motif aku buat entry ni pun aku tak tahuu , hee . Awak awak , kenal tak Miyyo Azman ? kenal tak Syeera Radzi ? kenal tak Anis Syafira Zakaria ? kenal tak Ima Sahaja ? kenal tak kenal tak ? Aku duluu pun tak tahu menahu pasal diorang ni , tapi semenjak dua menjak ni . lagi-lagi bila saya dengan Syifa menstalker orang , Okay , jujur lah kan Syifa yang jumpa dulu fanpage si Miyyo tuu . Tapi Syeera Radzi tu aku tau yang jumpa . hikhik . Anis tu dah lama dah . Kak Ima yang comel molek tu baru lagi . Lahai apa yang nak dibanggakan sangat lah ayuu oi . 

Wait a minute , perlu ke aku letak satu satu gambar diorang ? Jap cari kat google . Jangan marah eh ? nanti cepat tuaa :D Sementara tuu , aku cerita serba sedikit pasal diorang ni . Actly kan , aku suka tengok style diorang , yolah yang menawan lagi anggun tu . Aku memang suka puji memuji orang ni . Diorang semuanya ada blog . Ha , dari situ lah aku kenal . Fesbuk takpayah cakap lah semuanya memang lah ada weh :)


Orang kata dia Justin Bibir M'sia . Oh yeke ? entah lah . Bak kata Juju takpayah nak samakan sangatlah dia dengan Justin tuu :) Betul tuu , Miyyo is Miyyo . Haip ! jangan pandang lama-lama . takut tergoda karang . 


Imaa Sahaja :)



Syeera Radzi :)

Anis Syafira Zakaria :)

 Aloloo comelnya diorang ni weh . ulang lagi okay , comelnya ! part yang paling aku suka ialah mata diorang and most important is kulit diorang :)
Semua ni sangatlah ramai followers di blog :) Okay Syeera comel , kawan-kawan aku pun kata dia memang cun habis . Kak Imaa pulak dari dia lah aku belajar pashmina yg silang atas dahi tu , erk tu ke namanya -,- hehe . Comel kan ? kecil molek jee orangnya . Anis tu pulak tahun ni SPM kadang-kadang dia tutup blog dia kadang-kadang tak , goodluck :)


Okay , korag memanglah kenal diorang kan ? Aku jee sibuk kenalkan diorang , haha :)









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...