Saturday, October 29, 2011

Negeri 9 vs Terengganu

Aku tak cakap pun kaurang dah tahu kan sape yang menang dan sape yang kalah , Hip hip hooorey ! okay , aku kena mengaku awal-2 lah yang aku takde bau-bau bacang ke bau-bau mee hon ke , okay ini tak lawak pun . sambung balik , secara jujurnya aku takde kena mengena pun dengan negeri sembilan . Tapi bila tadi diorang menang aku pulak yang happy lebih-2 . fungsi aku happy lebih-2 pun aku tak tahu lah kenapa maybe sebab puas hati sebab dapat panaskan hati adik aku kot . Tulah , bukan main suka lagi dia masa Terengganu first-2 dapat goal . Padan muka muu ijoi , aku boleh tunjuk simbol L jee lah kat dia . haha .

Apaper tahniah lah okay , aku loncat-2 tadi tauuu . okay aku tipuu :P
 #copy from sarajohary , sorry kak sorry-2 heee . act kan gerun kot tengok muka dia nih , ganas semacam jee . hohoho 

Haa , ni si kunalan dari jauh jee dia sepak , wa caya lah sama luuu :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...