Wednesday, September 7, 2011

Tarikh Keramat ?

HAHA , title tak bolee blah , keramat lah sangat kan ? by the way hari ni merupakan hari lahir dua orang rakan baik aku , Nabila and Fizza for sure aku nak kawan dengan diorang sampai akhir hayat aku , cheywah ! benda betul sekarang ni . aku happy kenal dua orang minah ni . Tanpa diorang tak berapa sempurna jugak hidup aku , hmm :)

Tahun ni first time aku dan kawan-2 yang lain like syina , pah , naja , syifa , pika alia , farah semua tong-2 duit beli kek utk meraikan hari ni :) blueberry tuuuuu # angkat kening sikit . Maleh nak tulih panjang-2 so ucapan utk kamu berdua yang disayangi :




Happy birthday sayang-sayangkuu *aduh jiwangnyaa  , hmm . hopefully persahabatan kita semua takkan terputus . Aku happy sangat kenal korang , korang yang selalu dengar cerita aku yang tah apa-2 , kononnya nak share dengan korang . yolah , takkan aku nak pendam sorang-2 kan ? apa guna korang ? korang lah yang menghiasi hari-2 yang aku lalui . Korang selalu tegur aku kalau benda yang aku buat tuu tak sedap dek mata memandang . Korang selalu ambik berat pasal aku , seriously korang kawan dunia akhirat akuu :P . Korang selalu bagi aku semangat time aku tengah down . Korang selalu buli aku jugak :P HAHAHA . Tapi takpee aku redha . Yang paling aku hargai , korang sudi kawan dengan aku . tuu aku paling hargai T.T 

 Okay-2 kita nyanyi lagi yee *gelak setan

haa ni lah birthday girls kitaaa , comel tak comel tak comel takkkkk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...