Sunday, September 11, 2011

Sukanya bila dia ceria =='

Yeah , bagusnya kehidupan saya bila setiap minggu ada saja open house . Semalam hujan , hari ni pun sama . tapi , hari ni better sikit lah . takde lah lenjun macam semalam , heee :D
Hari ni awal-2 saya dah siap lepas kemas rumah semua #rajin lah konon tuu
Yolah , saya taknak nanti ibu saya kata saya tahu nak berjalannnn je keje . kalau bolee saya nk kedua-2 nya seimbang , eceeh . Seronok sangat-2 sebab hari ni saya berjumpa dgn teman baik saya yang saya rinduu ya amat . Semua rasa rinduu terlerai sedikit demi sedikit hari ni . Bukan main lama kita tak berjumpa kan Maya kan Fana . hmm . 

Minggu depan diorang pulak nak serbu rumah saya . Haha , kena lah masak special sikit . Tapi ibu saya lah yg masak . saya tolong potong bawang , tolong gaulkan , tolong rasakan bolee lah . hik #gedik kan . heee . Bolee tk awak bayangkan saya dari lrt Pdn Indah sampai Mcd Pdn Mewah jalan kaki jeee . chill kan kitorang . tuu semua gara-2 bas lambat sangat . Akhirnya bila kami tk tahan kami pun tahan teksi :)
Tadi moto saya buat hal , dia tk mahu jalan dekat Taman Saga jadi saya bawak moto ex5 abg saya . huuu . nampak tk gaya minah rempit . hik hok :P
 Oh lupaa pasal gambaa lambat sikit kot sebab semua gambaa hari ni dekat Fizaa .  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...