Saturday, September 24, 2011

Kudakularigagahberlarii~


Hui bukan main lagi tittle , nak mula dari mana hm ? sebenarnya karnival kuda ni semalam aku pergi , anjuran pendidikan seni , saja lah release tension , kononn . kitorang semuaaa join karnival ni . memang penat , tapi keseronokan tu jugak ada sebab dapat spend time ngn teman-2 :)
Woah , saya takut nak usap kuda . serious saya takut . tapi , tadi saya dh pecah books of record lah . saya usap dia macam saya usap andak , kucing comel saya tuu . Ya Allah seronoknya ! bila sekor dah berani pegang yang lain-2 tu pun saya buat-2 chill je lah . heuw heuw :D
Lagi satu lagi satu , Ya Allah bangganya aku dapat naik walkclimbing , ish seronok gila , punyalah tinggi aku panjat . last-2 bila turun menggeletar sikit , tapi aku buat chill lagi , kuikui





 tiba-2 ,



 banyak sangat , semua shomel-2 tapi saya beli tiga jee punn . bajet tak cukup , hee :D







 dah pun turunnn , heuw heuw 

ecehh , confident kena lebih , heuw heuw 



 Yeah i did it again !





 Ramai kan geng kami ?

Seriously , gamba banyakkkkk sangat sampai tk larat nak uplod , cukup lah ni okay ? tatataaaaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...