Saturday, August 20, 2011

aku nak ingatkan kau ,


Thanks lah Syina sebab ajak saya teman awak tadi . Okaay , saya tengah saving untuk esok . sebab tuu saya tak beli apa-2 tadi , kitakan keluar esok ? awak pun tahuu kan . Thanks jugak kat uncle Azlesham belanja saya banyak-2 kat bazaar tadi . semoga rezeki uncle melimpah ruah . ameen ! Betapa happynya akuu hari ni , meronggeng ke ts . kemana lagi hala tujunya budak-2 macam aku dengan kau ni kan ? Aku nak cakap lebih-2 pun rasa malas , jam dah pukul 1.10 pagi . aku memang tak reti-2 nak tido lagi . alah , macam tak biasa pulak . sekarang ni kerja aku merayap dari satu blog ke blog yang lain . Nak jadi stalker terkemuka . hakhak*gelak gedik .

You all , apa pengajaran yang sangat tauliah kita patut bagi dekat kanak-2 yang dah boleh berfikir secara matang tuu untuk berpuasa ? *kanak-2 lah sangat kan , okaay , kau tak nak puasa tuu hal kau . kau boleh Qada' ke hapa . Namun , tak payah lah kau nak tunjuk sangat kejahilan kau tuu kat depan umat manusia ni .Aku ni bukan lah sesiapa , aku pun bukan lah baik sangat nak menasihat kau yang memang konfem-2 tak nak dengar nasihat kan . 
Tapi , setahu aku , Allah s.w.t dah kurnia kan kau akal , kenapa kau tak guna dengan betul ? agak lah derr , ni bulan puasa . Kau boleh jee minum sorok-2 . takde hal . sorang makhluk pun tak peduli derr .  Kenapa kau nak tunjuk yang kau tak puasa hari ni , esok tulat dan bla bla bla .Oh , mungkin kau fikir orang akan tabik doubletripplemipple springggg kat kau kot . Aku tak rasa pun tuu satu perkara yang boleh membanggakan kau , malah sebaliknya . Takpayah lah memalukan diri sendiri . Aku pulak yang maluu dengan kauu . ish ish maluuu =,=

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...