Saturday, August 27, 2011

#adat raya :)

Tahun ni bukan macam tahun sebelum-2 ni . kalau dulu aku selalu bagii kad raya kat kawan-2 aku . tak kira lah jauh ke dekat . aku memang bersungguh-2 bagi kat diorang . sebab diorang sentiasa dalam ingatan akuu dan aku sayang sangat dengan dorang . Dorang pun balas dan aku simpan semua kad raya tuu sehingga ke hari ni :)

Tapi tahun ni memang akuu tk sempat nk beli kad raya . maaf ye kawan-2 . :/


Ni jee yg mampu saya edit . kui kui . Saya tk kisah lah awak suka ke tidakk . mafkan saya tau kalau saya ade TER-sakitkan hati awak ke , TER-cubit awak ke , TER-kutuk awak ke . upsss . heee . dan TER-2 yg lain lah . Maaf okay . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...