Monday, June 6, 2011

asal ikut bontot i ni = , =

*title entri takde berunsurkan lucah okay ! Kadang kadang aku fikir , kenapa orang sekarang opss . maksud aku remaja zaman sekarang mudah sangat terpengaruh ? siapa siapa boleh jawab tak . tahap kehairanan aku ni tak terperi . tak sanggup menanggungnya . okay tipu .
Bukan nak kata aku ni tak terpengaruh langsung . ada la a little little bit . hehe . tuu pun aku buat pejam je . ececeh . okay , malas nak cerita panjangpanjang . senang cerita cara terpengaruh dia macam ini 
pertama nya , ada budak tu tangkap gambar macam ni , so dia pun rasa macam boleh lah tahan so dia pun tangkap lah gambar macam ni . tibatiba , kawan dia tangkap gambar macam tuu , so dia pun tangkap gambar macam tuu . sebab dia rasa bila dia buat mesti comel mcm kawan dia jugak . 
kedua , ni aku menyirap sikit dgn orang yg mcm ni . semua orang tak suka 'dia' . akhirnya dia pun ambil keputusan tak suka 'dia' jugak . walaupun dia tak pasti betul atau tak , sebab kawankawan dia cerita yg burukburuk je pasal 'dia' .tak pernah pun yg baikbaik . yang dia tahu , ramai tak suka 'dia' jadi dia pun buat apa nak suka 'dia' tu . lepas tu , kumpul ramairamai kutuk bagai nak rak . Astaraghfirullahhalazim... * aku selalu dgr je . tp , aku tk join . aku cuma menyampuk sikit je . hehe .
ketiga pulak pasal hobi , fesyen and so on . tuu semua bagi aku adat lah . kita mestilah nk up to date . semua tuu okay . selagi tk melanggar batasbatas agama . seronok apa tiru gaya orang . tapi kau jgn lah tiru sebijiksebijik . janji kau selesa . itu dah memadai . ouh , tapi hobi mungkin aku tak akan terikut ikut langsung . sebab kalau benda tu kau tak suka buat , buat apa kau nak buat . tapi kalau sekali sekala try apa lah salahnya . belajar sesuatu yg baru :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...