Wednesday, March 9, 2011

Memang lah .

Apa ni , benci betul la . mane pegi fone aku weyh ? dah hilang kott . mane pulak dia lari ? aku tahu lah aku nyanyok . tapi jgn lah terus menyepi . aku cari kau tak jumpa jumpa punn ? ish , harapan lah ayah nak beli fone baru arn . memang tak ah . aku dah penat cari . Ya Allah , berikan aku menjumpai kembali telefon ku . aku rindu kat kau si CSL .

Ya , dulu masa kau ada , aku buat bodoh je . mcm kau tak berguna kan ? padahal , sekarang aku nak kau lah ! ish mane nih . aku tertanya tanya mane lah kau sekarang kan ? 

Sorry hilangkan kau =(



ouh , aku terpaksa lupakan kau buat sementara waktu sbb aku tgh menjalani exam . weyh , doakan aku taw , nak sama sama lulus mcm kau . lulus pun jadilah ! hehe ,
hari ni sume subjek yg penting penting .
BM , SN ,SEJ , MATE gila betul ! mybe aku dapat score kott . 

esok sampai jumaat exam lagi . esok EA , BI , PD . iyelah , aku tak layak nak amek fizik ke , ict ke add math atau pa ke mcm korang korang yang layak tuh . takpe , sedarrrr . haha .





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...