Monday, February 28, 2011

Hye ujibakat teater !

AMBEK FEEL JAP !
Asalamualaikum ! bestnya siang tadi..lepas la jugak gian nak berlakon . haha . act,petang tadi ade ujibakat teater . memula ,aku masok sorang sorang . Cikgu Rosnie suruh aku jadi
'KETUA PENGAWAS SEKOLAH PEREMPUAN'
  pastu bagi ucapan tentang disiplin pelajar.
Mula mula aku blank la jugak . aduh ,ape aku nak buat ni . at least aku dah cuba sedaya upaya. terketaq ketaq lah jugak . jantung pun tak reti duduk diam . dup dap dup dap .
Semua budak aku tengok buat best je . pandai gila dorang berlakon . siap nangis nangis lagi tu . aku nih nk nangis ? sebelum nih bukan main lagi aku menangis . last last , bergenang je dapat tadi . Tu pun masa masuk kali kedua . Cikgu kata sape yang tak berpuas hati bole try lagi sekali . so aku jak la naziera ngn juju . tapi tak menitis pun . pasal ape air mata aku bergenang ? juju !dia tampoo nya aku..tapi , aku dah tahu dah yg dia akan tampoo aku . patutnya meleleh lah sikit kan.baru terusik sikit hati juri tuu . Aku bukan main lagi , bila tgk budak budak lain semangat jerit jerit . aku pun apa lagi . dah lah aku pegang watak sosial , kurang ajar dan sewaktu dgnnya . kahkah . aku rasa mcm over pun ade lah jugak . kah kah !
 
Sekarang , aku berdebar debar tunggu hari esok . Keputusan di tangan cikgu . Kalau dia nak , dia ambek lah kitorg . kalau dia tak nak . redha dan tawakal je lah . Kalau ade rezeki tak kemana kan . Juju kata jgn berharap sangat . okay ,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...