Monday, February 14, 2011

ape ? bace bawah laa .


Asalamualaikum =) , woah , bajet tjuk entry ganas la sgt . kau takut ke ? tade mknenye . kahkah ! utk pengetahuan awak , awak dan awak . aku baru je kebah dari demam . teruk lah jugak...mane taknyee . jap ! aku demam dua hari . so , setiap malam bila sume family aku dah tidoo..aku pulak sorang sorang tekelip kelip thn sakit . act , kepala aku nih bedenyut denyut dari time kat skola lagi . tapi aku tak sangka laa pulak bole sampai demam . makan sikit muntahhhh , makan sikit muntahh . tuu baru sikit blom banyak banyak lagii . naseb baik ade ibu , dia jaga aku . jage mkn minum akuu . suroh aku mandi even aku yg keras kepala nih tak reti reti nak pegi mandi . haip ! jgn nak kate aku busuk lah arn . aku tak larat okeh .

so , hari jumaat aku tak pegi skolaa . Sabtu punn sama jugak , spatotnye sabtu tuu ade koko . aku tak suka ponteng koko . bg aku , koko nih menjamin masa depan kitaa jugak kan ? menyesal lah jugak sbb tak dapat dtg hari tuu . syina cite , pesatuan bm buad sajak then kene bace kat depan .
ohhh , ruginyaaaaaaaaa !!! aku sgt berminat dlm bersajak , bersyair , menyanyi , bercerita a.k.a bergosip . hehe ...

lagi lagi yang buad aku rase rugi mase hari ahad lepas.. syina , syaripa , nabila dan fiza pergi joging then tgkp pic ngn camera nikon kepunyaan papa syina . ohhh , mengapa saya takde ? mengapa ?  kalau tak mesti akan aku akan gune peluang tuu sepuas puasnya . ohh gerammyaaaaaaa !
tapi takpe , mungkin bkn rezeki aku . mungkin lain kali . tapetape =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...