Sunday, January 23, 2011

ohh , bosannyaaaaaaaa ! akceli lega sikit kot sbb dapat update entri hari nih , biar mereng mereng , biar gila-gila . aku nak cerita semuaaaaa ! tgk dan lihat tataplah sehingga J-U-L-I-N-G . tuan tuan dan puan puan . saya mulakan okeyy .... akceli kaka aku  baru jee balik dari Langkawi . tinggalkan lappy pada aku ?? HAREM ! takde maknenyee ! berangan jee lahh . so , nak mulakan yg mane yee ? emm , hari khamis arituu kan taipusam right ? then , cikgu pabil *guru kelas kesayangan saye =)) .*tetibe =,=


aku dan rakan rakan yg len berganding bahu memerah keringat . ececeh ! bukan main lagi yeu . haha . cat kelas dari pagi smpai lee ke petang . pagi-pagi lagi daa bangun mandi then siap-siap amek syina . naik skute merah . sayangnya bkn milikku lagiiiiiiiii . ouh , semangadnya aku hari tuu .  cikgu pabil mmg bercitarasa gurlgurl gituu . dia yg pilih cat kelas wane tuu . what color ? pink n perpel ..mmg suhweet laa . tnang jee bila blajaa .  terng gedang gedang dangg . si 'A' ade bersamaa tauu .  ouh , tak mahu tego aku ? lantak laa . tak kesah choii !

ape lagi yeuw ? sal gedik semacm jee nih yeuw yeuw  ,  hahaha ! jumaat rituh lpas balik dari btugas aku ngn oll membe pegi mcd . saje suap suap . kacakya mereka !!! lupakann . hehe . balik balik kene marah ngn yah n ibu . padan muka aku . sapa suroh tak habak kat depa . nasib baik ayah bagi aku chan lagi . jgn buad lagi lah ayuu ! okey ! sori risaukan ayah ngn ibu  ;'(

smlm ade skola ganti . mmg ganti sngad kann . baguih kann . aku bgn tujoh tiga puluh . dah lee tak serika baju lagi . cepat cepat aku gosok then suro ayah anta . skolaa ayah kau kann . haha ,. seb baik cikgu hawa yg ngah ajar . tade laa die mara mara . baguih kann . pukol lapan baruy sampai skula . budak baik  mmg gituu =. .=
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...