Friday, January 14, 2011

hai qaseh syg !

dera blogger !! eh eh tesalah taip lak . 
*dear blogger . hehe . smalam anak buah caca ,  Qaseh sambut birthday . let me say , Qaseh okey . bkn kasih sayang . hahaa  .
alolo , baru setahun . comell bangat sieh ! 


haha , amek ko Qaseh , sape suroh comell sangad ! =)
 
 hehehe =P
 
mulut ngh penuh maseh nak posing 

mlm tdi si Qaseh tuu pakai bju kurung yg kecik cinonet nonet wane pink ! geramnye tgk ! siap berbulaci bulaci lagi tuu .  dulu time aku kecik kecik aku ade ke baju kurung cam gitu erk ? hehe . 
nanti tanye ibu aku laa . if ade pun mesti ade kat tempat pelupusan sampah ! haha . iye laa , tak nampak bayang punn . alangkan baju yg semilan sepuluh tahun pun dah tade ,  inikan setahun lebih punye baju . haha . eh , ko ni bkn nak tego aku . kan aku dah merapu cite pasal baju pulak nihh .

oh lupe ! smlm aku bertugas . ape ? bertugas ape ? aku kan pengawas pusat sumberr ! tahun ni aku ngn syina dah amek kputusn tuk btugas setiap hari Jumaat . 
 senang sikit , org laki gi smbyg Jumaat kitorg bertugas ! rase pun kejapp je .
akceli pointnye .... aku gi naik moto skute merah akak aku  ! alaa , bkn ta penah bawak . yg aku tak penah bwk si Syina tuu haa . tak henti henti becakap . ayu ni laa , ayu nun laa . mcm mcm laa . ak rase mybe dia takut aku jatuh kann die kott . eh Syina ! saye reti bawak lah !! ape laa awak nih . haha .
oo sangad penat hari nih .bru balik dari skola coz ade KOKO  . ni pun blomm mandi agi . mcm bizi sngad kann .. haha  aku ni msok la kawad peringkat sekola  ke daerah ke sijil langsong takk dapat lagi . jawatan ? harem langsung tak nmpak bayang . haha .
 
tapi naseb baiklah aku jadi SETIAUSAHA  persatuan b.melayu . at least ade jwtn . teringin jugak aku nak merasa . yelaa , aku dari form 1 smpai form 3 ta penah pegang ape ape jwtn . ni punn aku suroh Mimi yg calonkan aku . tak malu kann ? yelah , nak markah punya pasal . naseb dapat . tah pape tah dak lelaki form 5 bm tuu . cam sakai !! nak suro pndng sume muka then senyum . eh skati aku laa nak snyum ke tak mahu . aku tahu aku tak cantik ! jadi whats the prob ?? =,=

tadi lpas balik koko , gi paragon jap karok . aku je punn yg nyanyi . lagu siti . hehe . then main bola kernjng , token punyee . klaka laa . naseb dapat skor . tuh ponn berebott rebot bola si syaripa ngn fiza tuu . aku steady jee . bhahah .^ _^

okey laa , dah la ade keje tergendala nih . ape dia nak tahu ? nak pegi basoh pinggan mangkok yg menimbun tuu sblum ibu aku bagi ceramah free , hehe . >_<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...