Thursday, December 9, 2010

temujanji dgn tv xD

salam my readers !
lalalala , cuti skolah mmg membosankan . tersangad sangadlah membosankan ! sampai aku dah boleh buad temujanji ngn tv tahu . hehe . naseb baik lah tv tu prihatin sikit kat org mcm aku nih . yg spnjng cuti skolah ni , dok rumah je...
act , senarai stori kat bwh nih ade yg dh ditygkan . saje je aku nak kongsi ngn korg . 
ape lagi yg bole dibuad selain menghadap tv yg setengah abad tu kann ? hehe.
setiap pagi , pkol 9 ngn 11 . mmg jgn sesape bole kacaw aku tngk cite cite nih . hehe . kejam kann . smpai aku skarg nih da bole ckp endon ngn korg taww  *gelak setan .

tv3 ----
wizards of waverly place - 2 dec
skyrunners - 8 dec
starsbuck - 9 dec 

atas nih sume da lyn tunggu yg bawah ni je .
  
tiger cruise - 16 dec
high school musical 2 - 23 dec
read it and weap - 30 dec

astro RIA----
miss bersin - 6 dec
balikin body gue dong - 8 dec
ratu prom - 9 dec 
7 dec pnye cite ak ta tgk sngd tak best ! esokk lak tah lupa lah pulak . hehe . tp tak mahu miss !
 kan complete tuh . kan kan .

dan pic pic di bwh ni adalh plakon plakon yg membuadkan aku puji dorg melambong lambong ! hehe .

 tian , comelnya awk !
 
 
sterling knight , your voice so good ! i loike !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...