Monday, December 27, 2010

tata kejap KL .

salam korang !
sedare sedare aku dah pulang ke pangkuan ibu bapa dorg dah . haha . 
semalam kitorg satu famili anta balik PERAK . except abg ngn opah jah aku .
gerak dari sini dari pukul 3 petang then sampai sane kol 7 lebih cam tu laa .

fyi , smpai sampai je bkn terus pegi umah . but pegi ziarah sepupu ayah aku . excident . yeah , teruk sngad .
takut aku tngk . okey bygkan .. tengkok patah , kaki pun patah , lagi ape yerk ?

alah yg penting boleh dikatakan keseluruhan badan dia cedera . maaflah , aku kurg kenal sgd sepupu ayah aku tuu . hehe . tp aku bersimpati laa ngn keadaan dia tuu . if aku jadi cam tu , haish tak tahu lahh .
mesti ibu ngn ayah aku sedih n slalu jaga makan minum pakai aku kat hospital .

malam smalam , acik sdare aku ajak gi makan makan . tujuannya tuk meraikan Izzah . ye , dia dapat 
7A 2B !
jgn kate aku tak jeles lah weyy . haha . rezeki dia arn .
dan korg ingad tak about sedare aku yg lagi satu aku penah cite tuh ? ala , time entri aku yg bertajok
"saya tak sombong cuma malu!"
yeah , nak tahu dia dapat bape ?
6A 2B !
okey sangad sangad lah tuu . jeles jeles jeles .
tp takpe , aku masih ade peluang lagi tuk berubah right ! 
i know that , jln terbentang luas tuk aku . hehe .

papehal , thanks to acik n pak cik , coz belanja makan mlm tadi ,
kenyang sungguh ! tp , bila balik umah aku lapar balik ! hehe .
dasar kuat mencekik ! hahaha . 

okey lah tata ! =)   

3 comments:

  1. All the best ayu.. akak doakan ko wat yg terbaik tuk masa depan ko..
    Ape2 pon ko kena set kan matlamat ko utk masa depan..
    So jgn la msam2 k..hehehe..^_^v

    Salam Sayang...

    ReplyDelete
  2. yeah...wat betol2...jgan nk on9 ja...^^

    ReplyDelete
  3. kak intan n kak yong :owrait ! dont wori lah babe ! hehe .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...