Thursday, December 16, 2010

hangout KL ngn syina .

salam to all my readers !
 
  u ! my fwen syanina suraya =)

sakai kan ak time nih . ak pun tak tahu lah pepasal ngn selendang ak nih . huh !


yeah , smlm hangout ngn syina . pegi ke mane ?  ouh dkat je , BB je .
act tujuannye nak tgk wyg . cite HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH . okeylah , nott bad =)
tp , kak limah tu sbnanye bukan hantu pun . haish , buad suspen je kann . mmg ramai gile tgk cite nih kott . penuh satu bilik wayang tuh . smpai aku ngn syina nih dah konfused nak cari tmpad duduk . mane taknye , adeke sorg mamat nih dudok tmpat ktowg . skati dye jee . naseb baik dye nak bla , if tak nak .. tak tahu lah ape aku nak buad . hehe .

 tekejar kejar jugaklah kitorg nih time nak gi tgk wyg tuh . dgn kasut syina yg kejap mengembang dn mengecil tuh . mmg penad lahh .haha . anywy , ktorg beli tiket wyg kat TS , then cite tuh pulak start 1.50 . mmg sempat zohor dulu lahh kan , mmg kaki ktorg ni gatal sgad nk solat kat pavi . bkn kt ts tade surau tapi surau dye tak secantik dan sebersih surau kat pavi . series , sumpah cantik nk solat pun selesa je =)

 sempat lagi tuh ! haha .

 gedik nya .. aku ponn geli ! haha .

tade tujuan nk riak ke ape key . jgn lah terlalu sensitif . nih saje je suka suki ! hehe
 
jln sane , jln sini suda tentu tentunye penad . so , kitorg gi mkn kt maple . mmg time tuh perut aku berkeroncong sgt kuat dgn bunyi keroncong yg paling membingitkan . haha , same lah jugak syina tuh . tp sblum tuh sempad jugak gi dkad kedai NIKON . best sngad coz dpad take pic gne camera tuh . clean n clear sungguh ! haha . 

 hai awk ! meh dkat dkat sikit sy take kan .. haha 

ececeh , bukan maen agi . ngee =p

okey lah , no hhave any idea to write lelebih . hehe .
okeylah tataaa =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...