Tuesday, December 21, 2010

geledup geledap geledop !

dup dap dup dap .



ahh , perasaan aku tak akan dapat digambarkan disini .
ape ? dua hari lagi nak amek result PMR ! 

Ya Allah , cepatnya masa berlalu . kebnyakan reaksi membe membe aku adalah .
TAKUT . GEMUROH . CUAK .ape lagi .. mcm mcm
 tapi tak kurang jugak yg anta sms yg berbentuk mendoakan kecemerlangan kat aku . thankss ! ilysm !
aku slalu doakan rakan rakan seperjuangan aku pun berjaya dpat result yg cemerlang . 
ingat tuh CEMERLANG . haha . 


okeyy lah . awk awk yg nak amek result dua hari lagi nih . moga berjaya okeh , Taataa =) sebaya ngn aku nih je yg cuak . aku pun lahh .
bila pikir je arn , mesti jantung mcm digegar oleh Halilintar . series !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...