Wednesday, December 1, 2010

kenape ? saya tak sombong okeyy . cume malu !


Asalamualaikum *jawab jgn ta jawab
korang ape kabar ? ececeh . asal aku prihatin sangad nih . haha . 
act , nak share ngn korang satu bende lahh . tadi , pak long aku dari Gerik , Perak dtg . dtg mane agi , dtg umah aku lahh . dtg KL pun coz anak dye , kakak sdara aku , ida namenye konvo smlm . tu je yg aku tahu lahh . ta amek port nak tahu lebih lebih . hehe . so smpai sini ape salahnye singgah umah aku arn ? 

okeyy , ibu aku tak masak pape ponn . hari ni kan hari rabu . kat ceras nih ade pasa mlm . mcm mcm ayah aku beli . sampai buncit perut aku nih jadinya . ehem ehem , tuan rumah lebih lebih dari tetamu kan ? hahaha . biase lah aku sume aku sapu . haha . okeyy . act , ni baru lah point yg aku nak share ngn korg .  pak long aku nih ade anak permpuan yg sebaya ngn aku . yess ! form 3 . dye nih skula asrama auw . budak cerdik tuh . tak mustahil dye leh dapad 8A . aku ? hoho . jgn tanya ... tngok je lah nanty . redha dan tawakal je lahh . tp , aku kene yakin yang aku boleh lulus cemerlang cam org lain jugak ! hmm . 

ohh , lupe nak kasi tahu name dye , namenye NAJWA . act , aku ta tahu asal aku mcm kurang mesra . die pndng aku , aku senyum . aku pndng dye , dye snyum . tuh je . tade langsung sebarang perbualan . haish , entah lee .. mybe kitorg tak sekepala kott . hmm yelah tu . dye buad hal dye , aku buad hal aku . tuh yg aku perasan tadi . sboleh boleh tak mahu dekat . tak elok kan mcm gitu . aku ta tahu . if , dye mula tegur aku dulu mybe aku akn mesra ngn dye . nih tade punn . aku tunggu je . 

p/s: tade pic ngn dye . tade pic dye . tp dye cute . i like see her face =) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...