Sunday, December 5, 2010

Aku TAK Bodoh VS Narnia

Asalamualaikum*ta jwb dose 
bukan maen lagi title entri aku nih lak arn..VS apekebendenye ? saje jeh buad gempak . haha .*tetibe .hehe ,
kan entry sblum nih aku kate nk hangout ngn siblings aku arn .
btul lahh . dorg support aku , beruntung kan . kan kan ?*angkat kening sikit 

act , td ak TERusha satu blog nihh , mane aci ! pasal ape ? dye kate fall in love with Aizat Hassan . aku punn nak gak ! *gatal    . ececeh , guraw je lahh . tak main lahh weyh . nk sangad , baik aku amek Aeril Zafrel tuh  . haha . tade , dua dua comel ! tu motif aku tngk cite tuh . hehe ;))

ouh , tdi tngk Narnia gak  . okeyy , best ! tp , aku ni bkn la paham sngad base org puteh . sikit sikit tu paham lahh . but , dont worry , aku paham jalan cite Narnia tadi =)
if golden cinema ade buad kotak permohonan ke aduan ke . nak je aku mohon ....

" bole tak kasik subtitle utk cite omputeh . hehe . tengss . segala usaha anda sy hargai sngad2 "

haha , sukahati aku je kann . ta ade maknenye lahh weyh ! papehal dua dua movie nih best ! arapan aku Aku TAK Bodoh dpad masok BOX OFFICE ! AMIN~
nk stori lebih lebih pasal movie nih , nanti tak best lak arn . so ,  korg tngk lah sndiri . dijamin tak menyesal . dan yg penting tak rugi punye okeh ! if boleh kasik bintang aku akn kasik :

NARNIA - 8/10
AKU TAK BODOH-10/10 (ade udang disebalik mee nih)


 bukti yg kukuh lagi benar . hehe ;p


 on the way to key ell =)


 abg dan aku


 akak dn aku lagii


aku jee =)


tergedik seketika






narnia best !


 cite narnia nih 3D , aku kan jakun . hehe


what can i say : syok plus best plus tired plus happy =)
 
tataa !


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...