Monday, November 1, 2010

enjoy yo self =))

salam , huh . saje saje jeh tulis cm tuh sbg entry ak kali nih . bkn ape . aku sbnanye mls sngad nk update belog ak nih . bkn ape ltih lah . ta tahu lah ape pasal yg mmbuadkn aku penad sngad . haish ! ni pon taip dgn bermalas malasan ats kapet huduh . haha. 


em . smlm ak gi wet world alah yg kt shah alam tuh . ha..situ lah . boleh tahan lah . best lah jugak . ape taknye 3 kali aku naek watercoaster yg trpnjng di asia tuh . mule mule cuak gak . pastu beria ria nak nek lagi . ohh , aku gi ngn spe erk ? dgn membe syina pnye membe . syina ajk temankan , ak ape lagi , bpak aku bgi tuh , tak kn nk mensia siakn kebaikan yg bertndng kat ayh aku tuh . hehe .

well , sbnanye byk pic yg ak n syina snap . but byk yg huduh lahh . yg aku ltak dlm blog ni ponn burok gak . bia je lahh . ade aku kesah ? haha . tngk je lah ye .








 tuh , KELAB GADIS 'AYU' mybe khas tercipta tuk aku kott . hehe . brngn je lbih !

k lah , tata  ! tengs read =)) 
sayang kamo !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...