Thursday, October 28, 2010

28 Oktober 2010 ♥

mcm biase , asalamualaikum . koa sihat ? nape aku tanye , saje saje ambik brat sikit hihi . tak salah kan .. hmm , lmeak ta update arn ? aku tade idea lahh ..dan lg ponn tade mase..hari ni prasaan aku membuak buak nk update bElog nih .tak tahu lah ape pasal =D

okay bebalik kpd tujuan asal , siang td skula ak buad lawatan gi MINT(nuklear) . ak ta tahu lah ape name tempat ni yg patot aku gelarkan ..mybe kilang kott . enth , yelah kott . hehe .
ni lahh pintu gerbang kilang nihh .

sesampai je trus snap pic . sume pompuan laki da bla mane tahh .aku mane ? tu ..yg bju kuning tu ..HAHA ,


alhamdulillah rezeki kan .. masok masok je dpad roti ngn air sarsi ." time kasih "tu je yg mampu aku ucpkn disaat itu .hehe =p . ha,, masok lagi .. aku nmpk byk pameran pameran yg of kos lah mngenai nuklear arn .tp ta buleh tngk lg.. kene dgar taklimad dlu . okey lah , aku tak bosan time dgar taklimat malahan aku BANGGA jadi anak 'MALAYSIA' . lebih lebih lak aku nih ! bkn ape , yg aku paham lahh . nuklear ni byk benda dye buleh buad . dye mcm memberi sinaran kpd sesuatu produk mcm makanan , penebat dan len len . sinaran tu mcm dye buang perkare yg kotor , membahayakn dan yg mrosak kan lahh . ececehh ! haha .


haa , nmpak tuhh . sume kosonteret auw ! haha .lpas dgar taklimad sume . ape lagi .. kuar lah tngk pameran pameran tuh sume . tngk bwh nih aku je yg lebih, syina tu.. malu lah segan lah pulak time nih . mcm mcm !



tade aku tak kira . aku pakse jugak dye . amsyar yg snap ! tengs amsyar =))


lpas tu cikgu sume suruh naek bas . adoii . ak sbnanye nk snap lgi.. tp dah cikgu nk gerak . couw je lahh .naek bas pegi kilang pemprosesan mknan . tp DILARANG membawa kamera . so , tiada lah pic . boreing gler aku time tuh . nk je aku lari pegi balik kt pameran tadi . tp mmg berpeluh sakan lahh ! cube byangkn .. HAHA , memalukan skula je .seb baek lah 30 minit je kat situ , sumpah borink . pastu cikgu suruh gerak lagi , pegi kilang lain pulak . kilang ape yek ? ntah lahh tak tahu aku nk explain . hehe ^_^ . ni yg aku snap ngn membe memnbe sume . 





 tasya kate abg tu nsem , bg koa ?
 org len sibuk dgar . nk jugak ! 
 ni spontan okay ! xD
betapa fokusnye aku kan .. ble abg tu nk tnye soklan aku cabut dulu . haha

okeyy tu je lahh . di bwh ni sisa sisa pic ktorg . haha . testing testing je ,. hihi *_*




aku cakap kt dorang " sume pndng sini " sume blur ! haha ..

okeyy tengs read, samad mlm . tata . =))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...